تولید محتوا یک سیستم است نه یک هدف. این سیستمی آموزش تولید محتوا  برای ایجاد اطلاعات برای مخاطبان مشخص است. این شامل کار کردن با افرادی است که می خواهید با آنها صحبت کنید ، و آنچه را که می خواهید انجام دهید. به همین ترتیب ، استراتژی محتوای شما باید همیشه سیستم تولید محتوا را هدایت کند.

 

اهداف مشترک برای یک سیستم تولید محتوا ایجاد آگاهی ، پیشرو و فروش است. نوع محتوایی که شما تولید می کنید باید یکی از این اهداف را برآورده کند. این برای محتوای نوشتاری ، ویدیو یا تصویر صادق است. این امر همچنین در مورد هر كسی كه آن محتوا را مصرف می كند صحیح است - آنلاین یا آفلاین

 

نوع محتوایی که شما تولید می کنید نحوه تولید آن را تعیین می کند. آموزش تصویری ساخت بک لینک  شما می توانید محتوا را مطابق با قالب آن تعریف کنید - مانند یک وبلاگ ، مقاله یا یک فیلم. اما تعریف مطالب با اقدامی که می خواهید مخاطبان پس از مصرف آن انجام دهند ، مفیدتر است. اگر محتوا را با نتایج آن تعریف کنید ، اندازه گیری آن و درک اینکه آیا این برای شما مفید است ، آسان تر می شود.

 

در این صفحه انواع مختلف محتوا را توضیح خواهیم داد:

 

اهداف تولید محتوا؛

نقش های لازم برای تولید محتوا؛

قالب های تولید محتوا؛

برنامه ها و برنامه ها؛

و روش های حل مشکلی که هنگام تولید محتوا با آنها روبرو می شوید.

سه نوع محتوا

سه نوع اصلی از محتوا وجود دارد. آنها محتوای سنگ بنایی ، محتوای شیروانی و محتوا در حال تکامل هستند.

 

محتوای سنگ بنای محتوا است که سعی در پوشش یک موضوع واحد به صورت قطعی دارد. هدف از محتوای سنگ بنای است که اغلب به عنوان رهبری فکر می شود. شما آن را تولید می کنید تا اقتدار خود را با مخاطبان خود برقرار کنید.

 

محتوای دروازه دار محتوا است که می تواند برای چیزی مبادله شود (مانند اطلاعات تماس). شما برای برقراری ارتباط با مخاطب ، محتوای دروازه ای تولید می کنید.

 

تحول محتوا جریانی از محتوای تولید شده به طور منظم است. این ممکن است به صورت یک سری پست های وبلاگ ، یا گزارش های منظم خبری یا قسمت های منظم یک برنامه باشد. شما برای ایجاد آگاهی از شما در بین مخاطبان مورد نظر خود ، محتوا در حال تحول تولید می کنید.

 

چه مقدار از هر نوع محتوا را باید تولید کنید؟

میزان واقعی محتوای مورد نیاز برای تولید متفاوت است از شرکت به شرکت دیگر و از صنعت به صنعت دیگر. پاسخ کوتاه این است که می گویند شما فقط برای دستیابی به نتایج مطلوب خود باید حداقل مقدار محتوی مورد نیاز خود را تولید کنید. اما این برای بسیاری از افراد رضایت بخش نیست.

 

شاید راحت تر فکر کنید که چقدر محتوا را برای هر نوع محتوا باید تولید کنید. محتوای سنگ بنای باید متفکر و معتبر باشد. بنابراین تولید مدت زمان زیادی طول می کشد. در نتیجه ، شما سعی در تولید بیش از حد آن نخواهید داشت ، زیرا این امر می تواند باعث ریزش زیاد منابع شود. با توجه به ماهیت آن ، محتوای سنگ بنای نیاز به بیشترین منابع از هر نوع محتوا را دارد. این منابع ممکن است زمان یا دانش باشد ، اما رهبری فکر می کند که هردو به مقدار زیادی نیاز دارند.

 

برای دستیابی به اهداف خود ، محتوای دروازه ای به اندازه محتوای سنگ بنای قطعی نیست. البته ، می تواند باشد. اما از آنجا که هدف از محتوای دروازه ای ایجاد ارتباط است. بنابراین قطعات بیشتری از محتوای کمتر قطعی می توانند به این هدف خدمت کنند.

 

تحول محتوا نیاز به تولید منظم دارد. هدف از تکامل محتوا ایجاد آگاهی است. شما این کار را با ایجاد و توزیع محتوای جدید بطور منظم انجام می دهید. اگر مخاطبان بالقوه شما آگاه باشند که شما این کار را انجام می دهید ، ممکن است کنجکاو شوند تا اطلاعات بیشتری درباره شما کسب کنند.

 

https://academysabz.com/content-production-training/


آموزش کسب درآمد از اینترنت تولید ,محتوا ,، ,محتوای ,  ,یک ,محتوا را ,محتوای سنگ ,می کنید ,که می ,تولید می ,محتوا ایجاد آگاهی ,سیستم تولید محتوامنبع

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه در منزل

قانون جذب ازدواج چیست؟

فروشگاه بیلیط هواپیما علی بابا

6 ایده کسب و کار آنلاین

تابلو کائنات چیست؟؟؟

آپدیت مه 2019‌ ویندوز 10‌منتشر شد؛ چگونه این آپدیت را دریافت کنیم؟

کسب درآمد از اینترنت با 3 روش و ایده

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

صنعت برق ایران عکس و کلیپ 38 دانلودستان انواع کفپوش اپوکسی آموزش رایگان سئو بهترین سایت پخش تراکت در تهران سایتی برای همه دنیای از خوشمزه ها بهترین سایت